Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Студенти в офиса на ЕПЦ

01.03.2017

Студенти от първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопански факултет на СУ "Св. Кл. Охридски" посетиха офиса на Европейски потребителски център България.
Директорът на ЕПЦ България Игнат Арсенов представи дейността на центъра, както и работата на екипа в помощ на потребителите. Акцентите в дискусията, водена от Арсенов, бяха онлайн търговията и по-специално правото на връщане в рамките на 14 дни, както и гаранциите и рекламациите, на които имат право потребителите.

Младежите обсъждаха и конкретни казуси от собствения си опит като потребители и получиха полезни съвети какви за начините, по които могат да потърсят и да се борят за правата си при възникнала спорна ситуация с търговец. 

Трима от студентите ще работят върху казуси, свързани с трансгранични потребителски проблеми. Онези, които се справят най-добре със задачите си ще получат възможност да се запознаят отблизо с работата в ЕПЦ България, както и да се включат в някои от инициативите на центъра.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре