Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Информационен щанд и забавни снимки за Деня на потребителите

15.03.2017

По повод 15 март, Международният ден на потребителите, Европейски потребителски център България отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта беше да информираме хората на място за правата им като потребители при пазаруване или пътуване в друга страна от Европейския съюз.
Прикачени документи

Европейският съюз се стреми да предложи най-доброто за своите граждани и затова скоро след своето създаване той започва да изработва политики, свързани със защита правата на потребителите, благодарение на които в момента можем да кажем, че всички ние се ползваме от най-доброто качество като храни, като играчки, като услуги. В днешно време, когато дебатът за това с какво се храним и в каква среда живеем става изключително интензивен, искам да подчертая, че задължението на всички органи на ЕС е да работят за най-доброто, което европейските граждани могат да получат като качество, каза Огнян Златев, ръководител на Представителството на Европейската комисия у нас.

Тази година мотото на Международния ден на потребителите е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. Технологиите се развиват много по-бързо, отколкото регулаторните рамки, заради това и инициативата на ЕПЦ съдейства потребителите да упражнят едно от правата си - на образование, за да са по-сигурни как се действа в един цифров свят, където всичко е свързано с компютри и дигитализация, добави Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите.

Българските граждани все повече отстояват и търсят правата си, а броят на жалбите на национално ниво, както и в ЕПЦ България расте с всяка година, обяви Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център. По думите му е важно хората да знаят, че дори и да имат проблеми при трансгранично пазаруване, има кой да ги защити.
 

За посетителите на щанда на Европейски потребителски център беше организирана и игра със забавни снимки в специалната фото будка. Пред обектива застанаха и официалните гости на събитието заедно с екипа на ЕПЦ.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре