Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Социалните мрежи готвят промени в полза на потребителите

20.03.2017

Органите за защита на потребителите в ЕС получават все по-голям брой оплаквания от потребители, станали жертва на мошеничества и измами при използване на уебсайтове на социалните медии, както и от такива, сблъскали се с условия за ползване, несъобразени със законодателството на ЕС за защита на потребителите.

На тази основа органите за защита на потребителите в ЕС, под ръководството на френския орган за защита на потребителите и с подкрепата на Европейската комисия, изпратиха писмо до Facebook, Twitter и Google+ през ноември миналата година с искане да се разрешат два въпроса, будещи загриженост.

На 16 март представители на органите за защита на потребителите в ЕС и на Европейската комисия се срещнаха с представители на тези дружества, за да изслушат и обсъдят техните предложения за решения. Въпросните дружества ще изготвят в рамките на един месец подробни мерки относно това как да се съобразят с регулаторната рамка на ЕС. Комисията и органите за защита на потребителите ще прегледат окончателните предложения. Ако те не са удовлетворителни, органите за защита на потребителите могат в крайна сметка да прибягнат до мерки за принудително изпълнение. Това съобщиха от Европейската комисия в съобщение до медиите.

Дружествата са приели да предложат промени, свързани с две области - неравноправни договорни условия и слагане край на измамите, които подвеждат потребителите при използването на социални мрежи.

Повече информация може да видите тук





неравноправни договорни условия,
  • слагане край на измамите и мошеничествата, които подвеждат потребителите при използването на социални мрежи.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [35]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре