Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Кога започват летните разпродажби в ЕС?

07.07.2017

Качествени маркови дрехи на изгодни цени? Може да ги намерите по време на летните намаления из цяла Европа.

В Италия летните разпродажби са регламентирани по региони, като обикновено започват около 7 юли и продължават 30 дни. Магазините през седмицата и в събота са отворени до 19,30 ч, а в неделя  - обикновено не работят. Изключение има за туристическите райони, където работното време е между 10 и 19,30 ч и за търговските центрове, които приемат клиенти до 22 часа.

В Испания разпродажбите вече започнаха и продължават до края на август. Важно е да не се забравя дългата обедна почивка там - от понеделник до събота магазините работят между 9,30 и 13,30 ч,  а след това са отворени от 17 ч до 20,30 ч. От моловете може да се пазарува и в неделя между 10 и 20 ч.

В Румъния летните намаления започвата на 1 август и са до 15 октомври. В северната ни съседка магазините работят между 9 и 21 ч, а в събота и неделя – и до 22 ч.

В Словения разпродажбите на летни дрехи стартират на втория понеделник от месец юли (тази година – 10 юли). През седмицата магазините работят между 8 и 20 ч, в събота повечето приключват работа в 17 ч, но търговските центрове приемат клиенти до 21 ч. В неделя някои магазини затварят още в 12 ч, а моловете – до 15 ч.

В Гърция началото на разпродажбите през лятото също се дава на втория понеделник от юли (тази година - 10 юли) и продължават до края на август. Магазините работят по принцип до 20 ч, а в събота – до 21 ч, но в неделя повечето от тях са затворени.

Още информация може да видите тук

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре