Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Кога започват летните разпродажби в ЕС?

07.07.2017

Качествени маркови дрехи на изгодни цени? Може да ги намерите по време на летните намаления из цяла Европа.

В Италия летните разпродажби са регламентирани по региони, като обикновено започват около 7 юли и продължават 30 дни. Магазините през седмицата и в събота са отворени до 19,30 ч, а в неделя  - обикновено не работят. Изключение има за туристическите райони, където работното време е между 10 и 19,30 ч и за търговските центрове, които приемат клиенти до 22 часа.

В Испания разпродажбите вече започнаха и продължават до края на август. Важно е да не се забравя дългата обедна почивка там - от понеделник до събота магазините работят между 9,30 и 13,30 ч,  а след това са отворени от 17 ч до 20,30 ч. От моловете може да се пазарува и в неделя между 10 и 20 ч.

В Румъния летните намаления започвата на 1 август и са до 15 октомври. В северната ни съседка магазините работят между 9 и 21 ч, а в събота и неделя – и до 22 ч.

В Словения разпродажбите на летни дрехи стартират на втория понеделник от месец юли (тази година – 10 юли). През седмицата магазините работят между 8 и 20 ч, в събота повечето приключват работа в 17 ч, но търговските центрове приемат клиенти до 21 ч. В неделя някои магазини затварят още в 12 ч, а моловете – до 15 ч.

В Гърция началото на разпродажбите през лятото също се дава на втория понеделник от юли (тази година - 10 юли) и продължават до края на август. Магазините работят по принцип до 20 ч, а в събота – до 21 ч, но в неделя повечето от тях са затворени.

Още информация може да видите тук

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре