Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Нов клип на ICPEN представя правата на потребителите

13.12.2017

Международната мрежа за защита на потребителите ICPEN разпространи сред своите членове нов видеоклип, реализиран от нейния проект за подаване на сигнали за международни измами онлайн econsumer.gov.

Видеото представлява приятелско припомняне на основните казуси, пред които могат да се изправят гражданите при трансгранично пазаруване или посещение на чужда държава, както и че ако се сблъскат с подобни проблеми могат да разчитат на експертна помощ.

Ако и вие имате оплакване относно измами при пазаруване от чужди търговци от цял свят, съобщете на www.econsumer.gov. Вашите жалби ще предоставят важна информация и ще помогнат на институциите и организациите за защита на потребителите за предотвратяването на международни измами.




ICPEN е организация, в която членуват компетентните институции за защита правата на потребителите от над 60 държави в света, за да работят по-добре заедно за борба с нелоялните практики, насочени към потребителите. 
Проектът Econsumer.gov е създаден през 2001 г., за да събира и споделя трансграничните жалби по електронната търговия. В проекта участват агенции за защита на потребителите от 36 страни. Комисията за защита на потребителите в България е сертифициран член на Econsumer.gov. 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре