Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Бъдещи мениджъри на гости на ЕПЦ България

18.12.2017

Студенти от първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопански факултет на СУ "Св. Климент Охридски" бяха на посещение в офиса на Европейски потребителски център България. Дискусиите, свързани с потребителските права и онлайн търговията, се провеждат за пореден път в сътрудничество със студенти и преподаватели от Стопанския факултет на най-стария ни университет.
Бъдещите мениджъри се запознаха с дейността на мрежата от потребителски центрове в Европейския съюз, Исландия и Норвегия.
Игнат Арсенов, директор на ЕПЦ България, и Атанас Начков, съветник в центъра, представиха предимствата на онлайн търговията и изискванията към търговците в интернет, както и онлайн платформата за разрешаване на спорове, администрирана от Европейската комисия.
Шестима от студентите, които бяха най-активни в дискусията, ще работят върху конкретни казуси, свързани с дейността на ЕПЦ България.

 
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре