Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Бързи, умни и креативни за Деня на Европа

08.05.2018

Младежи от столични училища ще покажат, че могат да бъдат много бързи, умни и креативни. Учениците ще се включат в забавна игра, в която трябва да демонстрират смелост и бързина, да покажат, че познават държавите в Европа и правата си като европейски граждани, както и че могат да подходят творчески дори към строгите теми от историята на Стария континент.

Голямата надпревара е по повод 9 май, Денят на Европа, на Голямата поляна в Южния парк в София. В състезанието  ще се включат шест отбора от ученици от различни столични училища.  Предвидени са награди за всички, а  най-бързите и умните ще спечелят ваучери за техника.

По традиция подобна игра се организира съвместно от Центъра за развитие на човешките ресурси - Национална агенция по Програма Еразъм+, администриращ съпътстващите дейности Европас, Еврогайдънс, Etwinning и Евродеск България, както и Европейския потребителски център България, Информационния център „Европа Директно”- София,  Мрежата на европейските служби по заетостта – EURES, Националния център за контакт по програма „Европа за гражданите”, Бюро „Творческа Европа” (офис Култура) и Комисията за защита на потребителите.

Официалното откриване на празника по повод Деня на Европа ще бъде на 9 май, сряда, от 14 ч в Южния парк. Участие в него ще вземат председателят на Комисията за защита на потребителите  Димитър Маргаритов и Татяна Калканова, изпълнителен директор на ЦРЧР.

Организаторите на инициативата ще отворят  информационни щандове, където ще предоставят безплатни информационни материали за Европейския съюз, правата ни при пътуване, почивка, работа и учене в рамките на Общността.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре