Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

  • Как да подам жалба?

    Ако желаете да подадете жалба до Европейския потребителски център България, вие може да направите това като свалите електронната форма от тук. НЕОБХОДИМО Е ДА СВАЛИТЕ ФОРМАТА ЗА ЖАЛБИ НА СВОЯ КОМПЮТЪР (ДРУГО УСТРОЙСТВО) И ДА Я ОТВОРИТЕ ЧРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕТО ADOBE ACROBAT READER. СЛЕД ТОВА Я ПОПЪЛНЕТЕ СПОРЕД УКАЗАНИЯТА.


    Освен това трябва да знаете, че е важно да сте се опитали първо да се свържете директно с търговеца, като му изпратите жалба с приложени копия на всички доказателства и му дадете срок да отговори. Ако не сте доволни от отговора или ако такъв липсва, се свържете с нас.


  • Жалба до Европейски потребителски център

    Ние препоръчваме да използвате електронната форма за жалба. Получавайки жалбата чрез нея, ние ще имаме цялата информация и ще можем по възможно най-бърз начин да разгледаме проблема Ви. Ако все пак, след като свалите формата на използваното от Вас устройство и се опитате да я отворите с Adobe Acrobat Reader, не успеете да подадате жалба, Вие можете, в краен случай, да ни изпратите имейл на info@ecc.bg, като опишете оплакването си, исканията си към търговеца и приложите всички необходими документи.
    Формулярът е лесен за употреба: Свалянето и попълването изисква Adobe Acrobat Reader 8.1.2, или по-нова версия. Ако не разполагате с такава, може да свалите безплатно от страницата на Adobe - http://get.adobe.com/reader/


    Жалба до Европейски потребителски център
  • Избор на език

    Може да изберете език от падащото меню. Бихте ни улеснили, ако е възможно да попълните жалбата на английски език (независимо от това винаги може да изберете български език и да попълните жалбата).

    Избор на език
  • Попълване

    Моля да въведете възможно най-точна информация и да приложите всички относими документи. ВАЖНО! Моля при въвеждане на дата да използвате календара от падащото меню, вместо ръчно да я въвеждатe. След като се убедите, че няма грешки при въвеждане на информацията, може да изпратите жалбата до нашата система, което става като натиснете бутона във формуляра "Въведи оплакване", който се намира на първата страница.

    Попълване
  • Потвърждение

    Появяването на Входящ номер означава, че вашата жалба е регистрирана в нашата система. Вие също така може да запазите копие от жалбата си. За целта използвайте функцията "file/save as" на Adobe Acrobat Reader.


Новини

  • Мога ли да отменя почивката си в Барселона? Мога ли да отменя почивката си в Барселона?
  • Изтеглят от пазара опасни калъфи за iPhone Изтеглят от пазара опасни калъфи за iPhone
  • Какво трябва да знаем, ако ни загубят куфара на летището? Какво трябва да знаем, ако ни загубят куфара на летището?
  • AirBerlin в процедура за несъстоятелност. Какво следва за потребителите? AirBerlin в процедура за несъстоятелност. Какво следва за потребителите?
  • 7 неща, които трябва да знаете, когато ще почивате в чужбина 7 неща, които трябва да знаете, когато ще почивате в чужбина

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре