Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Получете безплатно съвети за правата си като потребители


Европейският потребителски център България ви предлага безплатни потребителски съвети, които ще ви помогнат да избегнете проблеми при пътуване и пазаруване в други държави членки на ЕС

Знаете ли правата си на потребител в ЕС, докато пазарувате по интернет или на място от търговец в друга държава?

Европейският потребителски център България ви предлага безплатна информация и съвети за вашите права, както и други препоръки, за да изегнете проблеми при пътуване и пазаруване в чужбина. От нашия сайт ще научите:

  • как да разпознаете дали сайтът, от който възнамерявате да поръчате стока, е сигурен;
  • в какъв срок трябва да получите стоката, която сте поръчали по интернет или сте купили от друга държава в ЕС;
  • какво да направите, ако не сте доволни от качеството на доставената стока или тя изобщо не е пристигнала;
  • в какъв срок след получаване на стока, закупена по интернет, трябва да я върнете, за да имате право да поискате парите си обратно;
  • как да предявите рекламацията си, ако търговецът е от друга държава членка на ЕС;
  • какви са правата ви при проблеми с авиопревозвачи - изгубен или повреден багаж, отказ да ви качат на борда на самолета, закъснял или отменен полет;
  • какви са правата ви при туристически пътувания, как да действате и към кого да се обърнете при проблем.
Съветите на Европейския потребителски център ще ви помогнат да научите по-добре своите права и привилегии като потребител в ЕС, да ги отстоявате по-ефективно и да направите необходимите стъпки при възникването на проблеми. Информацията в този сайт ви дава общи насоки за вашите права и отговорностите на търговците. Ако имате по-конкретни въпроси, потърсете ни.

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре