Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Електронна търговия


Български потребител прави поръчка на детски дрехи от френски сайт. След няколко дни от кредитната му карта е изтеглена сумата за направената от него поръчка. Два месеца по-късно потребителят още не е получил поръчаните стоки.  Потребителят е правил многократни опити да се свърже с търговеца, но неуспешно. Изпратил е и писмена жалба по електронен начин до фирмата, но не и тя е останала без отговор. Тогава потребителят подава жалба до ЕПЦ България. След намесата на центъра ни и съвместната работа с ЕПЦ Франция потребителят е обезщетен, като сумата, изтеглена от кредитната му карта, възлизаща на 93,28 евро, е възстановена. Случаят е разрешен за 82 дни.

  • Загубена доставка

    Загубена доставка

    Български потребител купува игрова конзола през интернет от търговец в Люксембург. Плаща за нея, но не я получава.

  • Онлайн поръчка

    Онлайн поръчка

    Когато получава поръчката, потребителят с изненада установява, че стоките са фалшиви, а освен това са и различни от това, което е поръчал.


Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре