Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Естонската авиокомпания Естониън еър спира да лети

09.11.2015

Естонската национална авиокомпания „Естониън еър“ (Estonian Air AS) спря всичките си полети от 8 ноември, неделя. Това засяга над 70 000 души от различни страни.

Естонската национална авиокомпания „Естониън еър“ (Estonian Air AS) спря всичките си полети от 8 ноември, неделя. Това засяга над 70 000 души от различни страни.

За пътниците, които вече са купили билети за полети на 9 или 10 ноември, ще  бъдат осигурени алтернативни варианти.

В  случай, че билетът е бил закупен от Estonian Air AS или от туристическа агенция (номерът на билета започва с код 960), ще бъдат осигурени алтернативни полети. Потвърждение за новата резервация ще бъде изпратено като съобщение или по мейл. Ако това не се случи до 6 часа преди полета, пътниците могат да потърсят допълнителна информация на тел +372 6266 234 или на e-mail rebook@estravel.ee.

Сумите за билетите за полети след 11 ноември ще бъдат възстановявани. Пътниците трябва да поискат това на сайта на авиокомпанията  www.estonian-air.ee.  В този случай не се предлагат алтернативни варианти за пътуване и хората трябва да си купят нови билети.

Повече информация може да се получи на тел. +372 6 266 234 (Estravel AS), който ще бъде достъпен по 24 часа в денонощието до 10 ноември, включително, както и на сайта на авиокомпанията www.estonian-air.ee.

При нужда може да се свържете и със Съвета за защита на потребителите в Естония на тел. +372 6 201 707.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • 10 съвета как да избегнете неприятните изненади при резервиране на почивка онлайн

    Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“. Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Абонаментът за онлайн услуги ще важи и в чужбина

    Гражданите на ЕС, които посещават друга страна в Общността, често губят достъпа си до онлайн съдържание като филми, телевизионни сериали, музика, игри или спортни събития, за които са платили абонамент в родната си страна.

  • Без роуминг след 15 юни. Въпроси и отговори

    След 15 юни 2017 г. отпадат таксите за роуминг. Когато използвате вашия мобилен телефон в други страни от ЕС, ще заплащате по същата тарифа като националната. Всеки съществуващ или нов договор, който включва роуминг услуги, ще се превърне в договор за "роуминг като у дома".

  • Как да се спасим от абонаментни капани?

    3,5 милиона европейци са попаднали в нежелани капани за абонамент на различни стоки и услуги през последните три години. Това показва проучване, проведено в Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и Австрия. Именно в тези страни колегите от местните Европейски потребителски центрове получават и най-много ...

  • ЕПЦ съветва: Копирайте касовите си бележки и ги пазете 2 години

    Всяка стока, която се купува в рамките на Европейския съюз, има 2 години законова гаранция. Търговецът обаче може да предостави и допълнителна гаранция, която не отменя законовата и може да предоставя само по-изгодни условия от нея. Винаги копирайте касовата си бележка, когато купувате стока, защото с времето тя ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [38]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре