Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Естонската авиокомпания Естониън еър спира да лети

09.11.2015

Естонската национална авиокомпания „Естониън еър“ (Estonian Air AS) спря всичките си полети от 8 ноември, неделя. Това засяга над 70 000 души от различни страни.

Естонската национална авиокомпания „Естониън еър“ (Estonian Air AS) спря всичките си полети от 8 ноември, неделя. Това засяга над 70 000 души от различни страни.

За пътниците, които вече са купили билети за полети на 9 или 10 ноември, ще  бъдат осигурени алтернативни варианти.

В  случай, че билетът е бил закупен от Estonian Air AS или от туристическа агенция (номерът на билета започва с код 960), ще бъдат осигурени алтернативни полети. Потвърждение за новата резервация ще бъде изпратено като съобщение или по мейл. Ако това не се случи до 6 часа преди полета, пътниците могат да потърсят допълнителна информация на тел +372 6266 234 или на e-mail rebook@estravel.ee.

Сумите за билетите за полети след 11 ноември ще бъдат възстановявани. Пътниците трябва да поискат това на сайта на авиокомпанията  www.estonian-air.ee.  В този случай не се предлагат алтернативни варианти за пътуване и хората трябва да си купят нови билети.

Повече информация може да се получи на тел. +372 6 266 234 (Estravel AS), който ще бъде достъпен по 24 часа в денонощието до 10 ноември, включително, както и на сайта на авиокомпанията www.estonian-air.ee.

При нужда може да се свържете и със Съвета за защита на потребителите в Естония на тел. +372 6 201 707.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше организирано от Комисията за защита на потребителите.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре