Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Европейският потребителски център ще организира гише на пътника всеки месец

21.12.2015

Гише на пътника беше отворено в неделя, 20 декември 2015 г., на летище София, Терминал 2.

Екипът на Европейския потребителски център раздаваше информационни брошури и съвети на пътниците за техните права при пътуване със самолет. 

Такова гише на пътника ще има всеки месец по един ден, а целта е да запознаваме хората с техните права при пътуване, както и да приемаме жалби на място. Това е проект на Европейския потребителски център (ЕПЦ) в България, който е към Комисията за защита на потребителите. Новината за тази инициатива съобщиха Константин Арабаджиев, член на КЗП, и Игнат Арсенов, директор на ЕПЦ (на снимката вляво).

Повече информация за медиите има в сектор прессъобщения.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [36]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре