Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Европейският потребителски център ще организира гише на пътника всеки месец

21.12.2015

Гише на пътника беше отворено в неделя, 20 декември 2015 г., на летище София, Терминал 2.

Екипът на Европейския потребителски център раздаваше информационни брошури и съвети на пътниците за техните права при пътуване със самолет. 

Такова гише на пътника ще има всеки месец по един ден, а целта е да запознаваме хората с техните права при пътуване, както и да приемаме жалби на място. Това е проект на Европейския потребителски център (ЕПЦ) в България, който е към Комисията за защита на потребителите. Новината за тази инициатива съобщиха Константин Арабаджиев, член на КЗП, и Игнат Арсенов, директор на ЕПЦ (на снимката вляво).

Повече информация за медиите има в сектор прессъобщения.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Нови правила в защита на потребителите

    Европейският парламент и Съветът постигнаха политическо съгласие по предложението на Европейската комисия за подобряване на механизма за сътрудничество в целия ЕС за защита на потребителите. Тези нови правила ще въведат механизъм за бързо и по-ефективно трансгранично сътрудничество между националните ...

  • КЗП с препоръки за покупката на скейтборд и кънки

    От Комисията за защита на потребителите представиха важни препоръки към родителите, които ще избират и купуват скейтборд или кънки за децата си това лято.

  • ЕП с препоръки за онлайн платформите

    Режимът на отговорност на онлайн платформите трябва да бъде допълнително разяснен, тъй като е основен стълб на цифровата икономика на ЕС. Важно да се предприемат действия срещу разпространяването на фалшиви новини. Онлайн платформите трябва да водят борба с незаконните стоки, незаконното съдържание и нелоялните ...

  • Дрехи и спортни стоки: най-популярните онлайн покупки в ЕС

    Шест от всеки десет души, които пазаруват по интернет, са си поръчали дрехи и/или спортни стоки през 2016 г., което поставя тази категория на първо място при онлайн покупките в Европейския съюз. Другите най-често поръчвани онлайн стоки и услуги са пътуванията и резервациите за ваканции и почивки, както и ...

  • Европейският парламент предлага 5 години гаранция за големи домакински електроуреди

    За всички стоки, които се продават в ЕС, да се предоставят ръководства за поддръжка и ремонт на потребителите, да се предлагат отделни резервни части вместо цялостна конструкция, а търговците да бъдат задължени да ги предоставят на разумна цена и в рамките на минимален срок. Това са част от мерките, които са ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [40]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре