Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Ако полетът вие е отложен заради мъгла нямате право на обезщетение

30.12.2015

На над 200 000 българи им предстои да пътуват, за да посрещнат новата 2016-а година извън страната.
На над 200 000 българи им предстои да пътуват, за да посрещнат новата 2016-а година извън страната. Тези, които ще летят, е полезно да знаят, че при по-голямо закъснение (над 2 часа) авиокомпанията е длъжна да се погрижи за пътниците, да им осигури хрона, напитки и дори безплатни телефонни обаждания, за да се свържат със своите близки, каза директорът на Европейския потребителски център в България Игнат Арсенов пред БНТ1.

При по-голямо закъснение пътникът има право да бъде премашрутиран, т.е. да му се предложи друг вариант, за да се предвижи към своята цел. Ако това обаче не го устройва, той има право да откаже да пътува и да си получи обратно парите за билета.

При закъснение над 3 часа пътниците може да имат право и на парични обезщетенения - между 250 и 600 евро в зависимост от разстоянието. Такова обезщетение  обаче не се дължи, ако отмяната на полета е била обявена 14 дни по-рано или ако се дължи на извънредни обстоятелства, които са извън контрола на авиокомпанията - например гъста мъгла или други лоши метеорологични условия.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [41]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре