Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

„Автобус Европа”

08.05.2012

По повод денят на Европа – 9-ти май, Европейският информационен център „Европа Директно София”, Европейският потребителски център – България, Европейската комисия в България, Центърът за развитие на човешките ресурси, Българският „СОЛВИТ” център, EURES- България, Младежки екип Европа и студенти „Европеистика” организират съвместна инициатива – „Автобус Европа”.

Европейски потребителски център – България

 

08.05.2012 г., София

 

По повод денят на Европа – 9-ти май, Европейският информационен център „Европа Директно София”, Европейският потребителски център – България, Европейската комисия в България,  Центърът за развитие на човешките ресурси, Българският „СОЛВИТ” център, EURES- България, Младежки екип Европа и студенти „Европеистика” организират съвместна инициатива – „Автобус Европа”.

Автобусът, който ще превозва безплатно всички желаещи ще премине през най-оживените булеварди на София на 9-ти май между часовете от 13  до 16 часа. Той ще се движи по предварително определен маршрут, с който всеки може да се запознае от приложената карта. В него експерти от Европейските информационни мрежи ще предоставят консултации и информационни материали за ЕС. Предвидена е и викторина с награди и много изненади.

С оглед информираността на гражданите, на две от спирките – при х-л „Хилтън” и при Спортна зала „Христо Ботев”, същевременно ще бъде открит щанд с безплатни информационни материали за ЕС, а Младежкият екип „Европа” ще отговаря на зададени от гражданите въпроси.

 

С пожелание за ползотворна работа!

Пресцентър на ЕПЦ - България

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре