Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

„Автобус Европа”

08.05.2012

По повод денят на Европа – 9-ти май, Европейският информационен център „Европа Директно София”, Европейският потребителски център – България, Европейската комисия в България, Центърът за развитие на човешките ресурси, Българският „СОЛВИТ” център, EURES- България, Младежки екип Европа и студенти „Европеистика” организират съвместна инициатива – „Автобус Европа”.

Европейски потребителски център – България

 

08.05.2012 г., София

 

По повод денят на Европа – 9-ти май, Европейският информационен център „Европа Директно София”, Европейският потребителски център – България, Европейската комисия в България,  Центърът за развитие на човешките ресурси, Българският „СОЛВИТ” център, EURES- България, Младежки екип Европа и студенти „Европеистика” организират съвместна инициатива – „Автобус Европа”.

Автобусът, който ще превозва безплатно всички желаещи ще премине през най-оживените булеварди на София на 9-ти май между часовете от 13  до 16 часа. Той ще се движи по предварително определен маршрут, с който всеки може да се запознае от приложената карта. В него експерти от Европейските информационни мрежи ще предоставят консултации и информационни материали за ЕС. Предвидена е и викторина с награди и много изненади.

С оглед информираността на гражданите, на две от спирките – при х-л „Хилтън” и при Спортна зала „Христо Ботев”, същевременно ще бъде открит щанд с безплатни информационни материали за ЕС, а Младежкият екип „Европа” ще отговаря на зададени от гражданите въпроси.

 

С пожелание за ползотворна работа!

Пресцентър на ЕПЦ - България

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Покупка на мобилни или интернет услуги онлайн: как ни подвеждат?

    Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите обявиха резултатите от проучване на 207 уебсайта в целия ЕС, които предлагат стационарни или мобилни телефонни услуги, както и интернет услуги или услуги за видео и аудио стрийминг, съобщиха от ЕК в съобщение до медиите.

  • Вижте контактните форми за оплакване към авиокомпаниите в ЕС

    Понякога за потребителите е трудно да достигнат до формите за оплакване на различните авиокомпании. За да улесним търсенето и да помогнем на пътниците, които имат проблеми със закъснели полети или загубени багажи, обобщихме списъка с повечето от европейските авиопревозвачи. В случай че не получите отговор от ...

  • Единният европейски пазар на 25 години. Какви са ползите?

    Тази година Европейският съюз отбелязва 25 години от изграждането и създаването на единния пазар. Става дума за пазар без граници, който обхваща над 500 милиона души. Какви са най-важните ползи за потребителите?

  • Внимание, фалшиви сайтове!

    Европейски потребителски център предоставя информация и съдействие при проблеми, свързани с търговци извън България, но регистрирани в ЕС, Норвегия или Исландия. Ние не можем да предложим помощ при разрешаване на проблеми с покупки от е-магазини, регистрирани извън ЕС, но ви предлагаме съвети как да се предпазите ...

  • Директорът на ЕПЦ гост-лектор в цикъл лекции пред онлайн търговци

    Каква е правната регламентация при продажбите по интернет, какви са задълженията на търговците и как работи европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове са част от темите, които ще представи Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център по време на поредица практически обучения, ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [55]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре