Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Как да станем шампиони в потребителското право и дигиталните услуги?

03.02.2016

Европейската асоциация на потребителите BEUC вече организира курсове на тема дигитални услуги и подготвя истински шампиони в тази област. От години лекторите на асоциацията осигуряват обучение в тънкостите на потребителското право, както и в сферата на енергетиката, телекомуникациите и финансовите услуги. Курсовете могат да бъдат присъствени или онлайн.

 

За да повиши капацитета и информираността на експертите, които се занимават с потребителски проблеми, БЕУК реализира програмата Consumer Champion. По същество това е образователен проект на Европейската комисия, специално фокусиран върху Централна, Източна и Югоизточна Европа. Той включва не само обучение, но и осигурява достъп до мрежа с форуми и блогове. Курсистите могат да ползват и огромно количество информация, има и опция да се публикуват новини за дейността на потребителските организации.





 
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре