Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Онлайн резервация на самолетен билет или почивка: цената промени ли се?

07.03.2016

Мрежата на Европейските потребителски центрове (ECC-Net), част от които е и Европейският потребителски център България провежда общ проект на тема „Онлайн резервация на почивка: Началната цена остана ли до края?”.

През 2015 г. много потребители се оплакаха до ECC-Net, че е трябвало да платят за самолетен билет, хотел или наем на кола цена, която е била по-висока спрямо това, което са им поискали първоначално при резервацията онлайн.
Затова ви молим да отделите 1 минута и да споделите своя опит с нас. Той е много ценен за нас!
Целта е да установим до каква степен „феноменът” на повишената цена за туристическите услуги, поръчани онлайн нарушава европейското потребителско право. 

Моля, попълнете анкетата тук

Анкетата ще бъде активна до 25 март.

Снимка http://www.designerspics.com/


Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Нови правила в защита на потребителите

    Европейският парламент и Съветът постигнаха политическо съгласие по предложението на Европейската комисия за подобряване на механизма за сътрудничество в целия ЕС за защита на потребителите. Тези нови правила ще въведат механизъм за бързо и по-ефективно трансгранично сътрудничество между националните ...

  • КЗП с препоръки за покупката на скейтборд и кънки

    От Комисията за защита на потребителите представиха важни препоръки към родителите, които ще избират и купуват скейтборд или кънки за децата си това лято.

  • ЕП с препоръки за онлайн платформите

    Режимът на отговорност на онлайн платформите трябва да бъде допълнително разяснен, тъй като е основен стълб на цифровата икономика на ЕС. Важно да се предприемат действия срещу разпространяването на фалшиви новини. Онлайн платформите трябва да водят борба с незаконните стоки, незаконното съдържание и нелоялните ...

  • Дрехи и спортни стоки: най-популярните онлайн покупки в ЕС

    Шест от всеки десет души, които пазаруват по интернет, са си поръчали дрехи и/или спортни стоки през 2016 г., което поставя тази категория на първо място при онлайн покупките в Европейския съюз. Другите най-често поръчвани онлайн стоки и услуги са пътуванията и резервациите за ваканции и почивки, както и ...

  • Европейският парламент предлага 5 години гаранция за големи домакински електроуреди

    За всички стоки, които се продават в ЕС, да се предоставят ръководства за поддръжка и ремонт на потребителите, да се предлагат отделни резервни части вместо цялостна конструкция, а търговците да бъдат задължени да ги предоставят на разумна цена и в рамките на минимален срок. Това са част от мерките, които са ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [40]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре