Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника по случай Деня на потребителите

15.03.2016

По повод Световния ден на потребителите - 15 март, екипът на Европейския потребителски център (ЕПЦ) България отново напусна офиса и отиде близо до потребителите. Този път организирахме еднодневно „гише на пътника” на Централна автогара София.
Прикачени документи

Десетки пътници, които минаха през фоайето на автогарата, получиха брошури и зададоха своите въпроси към експертите на ЕПЦ. Хората се интересуваха не само от правата си при пътуване с автобус, но и какво могат да правят, ако имат проблеми при пътуване със самолет или пазаруване в Европа.  

На помощ ни се притече и известният кулинарен майстор Иван Звездев. Той се включи в раздаването на информационните брошури сред потребителите. Шеф готвачът сподели, че е имал неприятни преживявания по време на пътуване със самолет във Франция, когато му загубили куфара. Пазете всички документи, бъдете информирани и си търсете правата, призова Звездев.

В събитието се включиха и Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите и членовете на комисията Константин Райков и Константин Арабаджиев. ЕПЦ България е към Комисията за защита на потребителите.


На снимката Иван Звездев и директорът на ЕПЦ Игнат Арсенов (вдясно)

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Нови правила в защита на потребителите

    Европейският парламент и Съветът постигнаха политическо съгласие по предложението на Европейската комисия за подобряване на механизма за сътрудничество в целия ЕС за защита на потребителите. Тези нови правила ще въведат механизъм за бързо и по-ефективно трансгранично сътрудничество между националните ...

  • КЗП с препоръки за покупката на скейтборд и кънки

    От Комисията за защита на потребителите представиха важни препоръки към родителите, които ще избират и купуват скейтборд или кънки за децата си това лято.

  • ЕП с препоръки за онлайн платформите

    Режимът на отговорност на онлайн платформите трябва да бъде допълнително разяснен, тъй като е основен стълб на цифровата икономика на ЕС. Важно да се предприемат действия срещу разпространяването на фалшиви новини. Онлайн платформите трябва да водят борба с незаконните стоки, незаконното съдържание и нелоялните ...

  • Дрехи и спортни стоки: най-популярните онлайн покупки в ЕС

    Шест от всеки десет души, които пазаруват по интернет, са си поръчали дрехи и/или спортни стоки през 2016 г., което поставя тази категория на първо място при онлайн покупките в Европейския съюз. Другите най-често поръчвани онлайн стоки и услуги са пътуванията и резервациите за ваканции и почивки, както и ...

  • Европейският парламент предлага 5 години гаранция за големи домакински електроуреди

    За всички стоки, които се продават в ЕС, да се предоставят ръководства за поддръжка и ремонт на потребителите, да се предлагат отделни резервни части вместо цялостна конструкция, а търговците да бъдат задължени да ги предоставят на разумна цена и в рамките на минимален срок. Това са част от мерките, които са ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [40]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре