Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София №2 за 2016

30.03.2016

Екипът на Европейски потребителски център България организира второто гише на летище София за тази година. То се провежда периодично в рамките на един ден, а целта е да запознаем хората с правата им при пътуване със самолет.
Ние от Европейския потребителски център България можем да ви помогнем, ако имате проблеми със закъснели или отложени полети, както и при загубен или повреден багаж. Важно е да знаете, че при повреден багаж трябва да подадете жалба до авиокомпанията до 7 дни от получаване на багажа, а ако куфарът ви е забавен - до 21 дни от датата, на която е трябвало да пристигне.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [40]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре