Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Куче в самолет

30.05.2016

Ако искате да летите със самолет заедно с домашния си любимец, ето някои важни правила, с които трябва да се съобразите. Те са обобщени от Международната асоциация за въздушен транспорт /IATA/.

1. Повечето авиокомпании изискват медицински сертификат/паспорт за животното, независимо дали то ще седи у вас в кабината или ще бъде превозено в багажното отделение. Здравният сертификат се издава от вашия ветеринарен лекар и в него трябва да се посочи, че животното е здраво и може да лети.
2. Проверете авиокомпанията, с която ще летите дали може да вземете любимеца си на предпочитания полет. Някои авиокомпании ограничават броя на животните по време на полет, така че трябва да направите предварителна заявка. Потвърдете отново намерението си 48 часа преди полета.
3. Домашните любимци стават много напрегнати от суматохата на летището, така че се опитайте да го изолирате от тази среда максимално.
- Ако вашето любимо същество на четири крака се допуска на борда, то се регистрирайте и влезте в самолета възможно най-късно.
- Ако домашният ви любимец трябва да пътува в трюма, то се чекирайте по-рано, за да може животното да бъде настанено в багажното отделение в по-тих и слабо осветен ъгъл, за да се отпусне и свикне с обстановката.
По правило само малки кучета и котки могат да се возят заедно с вас в кабината. Някои авиокомпании предпочитат обаче да ги транспортират като специален багаж в отделение, което е топло и снабдено с вентилация. Не се притеснявайте, котките и кучетата действително пътуват по-добре по този начин, защото там е по-тихо и те ще си почиват по време на полета.
Много е важно и предварително да проверите дали контейнерът за кучето/котката му е удобен, както и да тренирате животното известно време преди полета, за да свикне с него.

Повече информация може да видите тук
http://www.europarltv.europa.eu/en/player.aspx?pid=54387571-ae71-4624-8837-a552009eff48

Снимка www.gratisography.com

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре