Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Информационно турне за правата ни в ЕС

20.07.2016

Информационно турне под егидата на представителството на Европейската комисия в България ще се проведе това лято.

То е планирано в рамките на три лъча, като първият етап обхваща градовете Поморие, Царево, Созопол, Приморско и Бургас (между 19 и 24 юли). Вторият транш включва  Равда, Несебър, Обзор, Бургас и Свети Влас (между 26 и 31 юли). Финалната права е по направлението Поморие, Китен, Несебър, Слънчев бряг и Бургас (между 2 и 7 август).
Всеки ден турнето ще спира в различен град, като ще се отваря информационен щанд. Идеята е да се разясняват правата и задълженията на гражданите на Европейския съюз. Успоредно с това ще има интерактивни игри и загадки, а за най-добрите – и награди.
В турнето участва и екип на Европейския потребителски център България. В отбора ще се включат и експерти от други европейски мрежи у нас – Центърът за развитие на човешките ресурси, Европа директно, Творческа Европа и младежки екип Европа.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре