Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Информационно турне за правата ни в ЕС

20.07.2016

Информационно турне под егидата на представителството на Европейската комисия в България ще се проведе това лято.

То е планирано в рамките на три лъча, като първият етап обхваща градовете Поморие, Царево, Созопол, Приморско и Бургас (между 19 и 24 юли). Вторият транш включва  Равда, Несебър, Обзор, Бургас и Свети Влас (между 26 и 31 юли). Финалната права е по направлението Поморие, Китен, Несебър, Слънчев бряг и Бургас (между 2 и 7 август).
Всеки ден турнето ще спира в различен град, като ще се отваря информационен щанд. Идеята е да се разясняват правата и задълженията на гражданите на Европейския съюз. Успоредно с това ще има интерактивни игри и загадки, а за най-добрите – и награди.
В турнето участва и екип на Европейския потребителски център България. В отбора ще се включат и експерти от други европейски мрежи у нас – Центърът за развитие на човешките ресурси, Европа директно, Творческа Европа и младежки екип Европа.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше организирано от Комисията за защита на потребителите.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре