Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Последен етап от турнето на Представителството на Европейската комисия

01.08.2016

Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП), ще открие официално информационен щанд на КЗП и Европейския потребителски център (ЕПЦ), който функционира към комисията. Събитието ще се състои на 6 август (събота) от 17.30 ч. в град Бургас близо до Пантеона в Морската градина. В него ще се включи и директорът на ЕПЦ България Игнат Арсенов.

Инициативата е част от последния трети лъч на Информационното турне на Представителството на ЕК, който ще се проведе между 2 и 6 август в Поморие, Китен, Несебър, Слънчев бряг и Бургас. 

По време на събитието туристите и местите жители могат да получат отговори на своите въпроси, свързани с правата им като граждани на Европейския съюз. Освен информационни материали ще има и интерактивни игри, които ще изпитат познанията им за Европа. За най-добрите ще има и награди.

В проявата ще се включат и представители на Центъра за развитие на човешките ресурси, „Творческа Европа” и „Европа директно”, както и „Младежки екип Европа”.

Каним ви на 6 август от 17,30 ч близо до Пантеона в Морската градина в Бургас. Елате, за да има след това какво да разказвате.

Ето и къде може да ни намерите след 17,30 ч:
2.08 – Поморие - Централния площад срещу църквата
3.08 - Китен - пред общината
4.08 - Несебър - в началото на Стария град
5.08 - Слънчев бряг - Централната алея срещу туристическото бюро
6.08 - Бургас - Пантеонът в Морската градина

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре