Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Отваряме гише на пътника във Варна и Бургас

10.08.2016

Еднодневни информационни кампании ще проведе Европейския потребителски център на летищата във Варна и Бургас, както и на автогара Юг в Бургас. Спирките ни на тези места са част от нашата инициатива "гише на пътника", която организираме регулярно през цялата година.


По традиция ще изнесем своя офис на място при пътниците, за да ги осведомим за най-важните им права и задължения преди да се качат на самолета или в автобуса.

На 14 август, неделя, ще бъдем на летище Варна. Гишето на пътника ще бъде открито от Константин Арабаджиев, член на Комисията за защита на потребителите.
На 21 август, неделя, ще бъдем на автогара Юг в Бургас. Гишето на пътника ще бъде открито от Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите.
На 22 август, понеделник, ще бъдем на летище Бургас.

Успоредно с тези инициативи ще се включим и във временните приемни, организирани от ЕПЦ и КЗП в различни курорти в област Бургас и област Варна.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре