Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София №5

16.09.2016

На 17 септември 2016 г. ще отворим поредното "гише на пътника" на летище София. За пети път тази година екип на Европейския потребителски център организира информационен щанд на Терминал 2.


През лятото отваряхме такива гишета и на летищата във Варна и Бургас. Опитът ни показва, че пътниците и техните посрещачи се интересуват и искат да знаят какви са техните права, ако полетът им закъснее или багажът им бъде загубен.

Важно е да се знае, че ако не видите куфара си на багажната лента след като слезете от борда, трябва да подадете жалба до авиокомпанията в срок от 21 дни. Срокът за подаване на оплакване, ако куфарът ви е бил повреден, е 7 дни.
В случай, че не получите отговор или той не ви удовлетворява, може да ни пишете на info@ecc.bg.


Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре