Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София №5

16.09.2016

На 17 септември 2016 г. ще отворим поредното "гише на пътника" на летище София. За пети път тази година екип на Европейския потребителски център организира информационен щанд на Терминал 2.


През лятото отваряхме такива гишета и на летищата във Варна и Бургас. Опитът ни показва, че пътниците и техните посрещачи се интересуват и искат да знаят какви са техните права, ако полетът им закъснее или багажът им бъде загубен.

Важно е да се знае, че ако не видите куфара си на багажната лента след като слезете от борда, трябва да подадете жалба до авиокомпанията в срок от 21 дни. Срокът за подаване на оплакване, ако куфарът ви е бил повреден, е 7 дни.
В случай, че не получите отговор или той не ви удовлетворява, може да ни пишете на info@ecc.bg.


Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [41]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре