Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Kонференция „Образование и бизнес: Да успеем заедно!”

26.09.2016

Европейските информационни мрежи в България и Европейски потребителски център България като член на мрежата ECC-Net организират конференция на тема „Образование и бизнес: да успеем заедно!”. Тя ще се проведе на 28 септември 2016 г. (сряда) в зала Арена на хотел „Арена ди Сердика“, София.

На форума ще се обсъдят предизвикателствата пред образователната система и бизнеса в България, свързани с подготовката на мотивирани млади професионалисти. В конференцията ще се включат представители на образователни институции, на бизнеса и компании, които инвестират в професионалната квалификация и реализация. Поканени са представители на неправителствени организации и академичните среди, както и млади хора, търсещи кариера в България.

Събитието е организирано от ИЦ „Европа Директно” - София, Европейски потребителски център България, Център за развитие на човешките ресурси, Enterprise Europe Network (EEN) и „Европейски служби за заетост“ (EURES).

Сред участниците в конференцията са Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите, Константин Арабаджиев, член на Комисията за защита на потребителите, Огнян Златев, ръководител на Представителството на Европейската комисия в България, Йолиан Иванов, изпълнителен директор на „София Тех Парк“, Игнат Арсенов, директор на Европейски потребителски център България.

снимка http://www.gratisography.com/

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре