Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София №6

12.10.2016

Традиционното "Гише на пътника" на летище София за месец октомври ще се проведе утре, 13-и. За шести път тази година екип на Европейски потребителски център ще раздава информационни материали и консултации на изнесен щанд на Терминал 2, зала "Заминаващи".
Важно е да знаете, че при проблеми със забавен полет или загубен багаж, преди да се обърнете за съдействие към нас, първо трябва да се свържете с авиокомпанията.
В случай, че ви е отказан достъп на борда или полетът е анулиран или забавен, може да попълните следния формуляр за жалбата си.

През лятото организирахме подобни информационни гишета и на летищата във Варна и Бургас. 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [36]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре