Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Зимните разпродажби в ЕС

16.01.2017

Зимните разпродажби в някои от страните в ЕС вече са в разгара си, на други места тепърва започват. Вижте къде и кога пазаруването може да бъде по-изгодно.

Във Франция зимните разпродажби започнаха още на 11 януари, сряда, и ще продължат до 21 февруари, вторник. Същият период важи и за онлайн разпродажбите. Извън този период продавачите могат да рекламират намаления на цените си, но без да използват думата „разпродажба”, толкова дълго, че да не продават стоките под тяхната себестойност.

В Италия намаленията по магазините са регламентирани според региона, като обичайната дата за старта им е към 7 януари. Там времето за изгоден шопинг е около месец. Все пак имайте предвид, че магазините в неделя и в тази държава обикновено са затворени. Изключение се правят за туристическите райони, където работят между 10 и 19,30 ч.

В Испания разпродажбите започнаха на 7 януари, но там отбивките в цените се задържат до началото на март,  но това е в зависимост от района. Имайте предвид, че работното време на магазините от понеделник до събота е от 9,30 до 13,30 ч и след това - от 17 до 20,30 ч., а в неделя повечето са затворени.

В Гърция също вече може да се пазарува с голям процент отстъпка, защото зимните намаления са обявени със старт втория понеделник на януари (тази година 9-и) и продължават до края на февруари.

В Полша зимните намаления вече са стартирали и продължават до 13 февруари.

В Германия не са определи специален период за намаления, но най-често през зимата те започват в края на януари. Добре е да се има предвид, че най-често магазините и там са затворени в неделя.

Повече информация за пазаруването в тези, както и в другите страни в ЕС може да видите тук.

Снимка: www.pablo.buffer.com

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре