Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Студенти в офиса на ЕПЦ

01.03.2017

Студенти от първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопански факултет на СУ "Св. Кл. Охридски" посетиха офиса на Европейски потребителски център България.
Директорът на ЕПЦ България Игнат Арсенов представи дейността на центъра, както и работата на екипа в помощ на потребителите. Акцентите в дискусията, водена от Арсенов, бяха онлайн търговията и по-специално правото на връщане в рамките на 14 дни, както и гаранциите и рекламациите, на които имат право потребителите.

Младежите обсъждаха и конкретни казуси от собствения си опит като потребители и получиха полезни съвети какви за начините, по които могат да потърсят и да се борят за правата си при възникнала спорна ситуация с търговец. 

Трима от студентите ще работят върху казуси, свързани с трансгранични потребителски проблеми. Онези, които се справят най-добре със задачите си ще получат възможност да се запознаят отблизо с работата в ЕПЦ България, както и да се включат в някои от инициативите на центъра.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Дискусия за онлайн търговията със студенти от СУ

    Офисът на Европейски потребителски център стана арена на дискусия със студенти. Младежите, които са първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски", гостуваха на екипа ни, за да се запознаят с основните права и задължения на търговци и потребители при ...

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Какви са новите правила за онлайн търговия

    Еnterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата и Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите организираха съвместно обучение на онлайн търговци на тема "Новите правила за онлайн търговия".

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [62]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре