Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Студенти в офиса на ЕПЦ

01.03.2017

Студенти от първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопански факултет на СУ "Св. Кл. Охридски" посетиха офиса на Европейски потребителски център България.
Директорът на ЕПЦ България Игнат Арсенов представи дейността на центъра, както и работата на екипа в помощ на потребителите. Акцентите в дискусията, водена от Арсенов, бяха онлайн търговията и по-специално правото на връщане в рамките на 14 дни, както и гаранциите и рекламациите, на които имат право потребителите.

Младежите обсъждаха и конкретни казуси от собствения си опит като потребители и получиха полезни съвети какви за начините, по които могат да потърсят и да се борят за правата си при възникнала спорна ситуация с търговец. 

Трима от студентите ще работят върху казуси, свързани с трансгранични потребителски проблеми. Онези, които се справят най-добре със задачите си ще получат възможност да се запознаят отблизо с работата в ЕПЦ България, както и да се включат в някои от инициативите на центъра.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре