Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Информационен щанд и забавни снимки за Деня на потребителите

15.03.2017

По повод 15 март, Международният ден на потребителите, Европейски потребителски център България отвори информационен щанд в „Сердика Център“ в София. Целта беше да информираме хората на място за правата им като потребители при пазаруване или пътуване в друга страна от Европейския съюз.
Прикачени документи

Европейският съюз се стреми да предложи най-доброто за своите граждани и затова скоро след своето създаване той започва да изработва политики, свързани със защита правата на потребителите, благодарение на които в момента можем да кажем, че всички ние се ползваме от най-доброто качество като храни, като играчки, като услуги. В днешно време, когато дебатът за това с какво се храним и в каква среда живеем става изключително интензивен, искам да подчертая, че задължението на всички органи на ЕС е да работят за най-доброто, което европейските граждани могат да получат като качество, каза Огнян Златев, ръководител на Представителството на Европейската комисия у нас.

Тази година мотото на Международния ден на потребителите е „Изграждането на цифров свят, в който потребителите могат да вярват“. Технологиите се развиват много по-бързо, отколкото регулаторните рамки, заради това и инициативата на ЕПЦ съдейства потребителите да упражнят едно от правата си - на образование, за да са по-сигурни как се действа в един цифров свят, където всичко е свързано с компютри и дигитализация, добави Константин Райков, член на Комисията за защита на потребителите.

Българските граждани все повече отстояват и търсят правата си, а броят на жалбите на национално ниво, както и в ЕПЦ България расте с всяка година, обяви Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център. По думите му е важно хората да знаят, че дори и да имат проблеми при трансгранично пазаруване, има кой да ги защити.
 

За посетителите на щанда на Европейски потребителски център беше организирана и игра със забавни снимки в специалната фото будка. Пред обектива застанаха и официалните гости на събитието заедно с екипа на ЕПЦ.

 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Какво не можем да върнем, ако сме го купили онлайн?

    През целия месец януари празниците продължават с пълна сила. Купуването на подаръци също. Какво обаче да правим, ако това, което са избрали нашите близки не ни допада? Ако подаръкът е купен онлайн, имаме 14 дни от доставката, за да го върнем. Подобна опция предлагат и по-големите големи физически магазини. Какво ...

  • По-лесен онлайн достъп до тв предавания и филми

    Преговарящите от Европейската комисия, Европейския парламент и Съвета постигнаха политическо споразумение по предложеното законодателство относно авторското право върху телевизионните и радиопрограми, съобщиха от Европейската комисия в прессъобщение до медиите.

  • Дискусия за онлайн търговията със студенти от СУ

    Офисът на Европейски потребителски център стана арена на дискусия със студенти. Младежите, които са първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски", гостуваха на екипа ни, за да се запознаят с основните права и задължения на търговци и потребители при ...

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [62]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре