Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София

31.03.2017

Екипът на ЕПЦ България отвори първото за тази година "гише на пътника" на летище София.
По традиция служители на потребителския център  предоставяха информация и съвети на място на пътниците и техните близки на Терминал 2. На гишето имаше информационни материали 
Хората се интересуваха какви са правата им при загубен багаж и какво обезщетение могат да получат от авиокомпаниите. При изгубен, повреден или забавен багаж, пътниците може да имат право на парично обезщетение до 1200 евро. Въпреки това, превозвачът не носи отговорност, ако е взел всички разумни мерки за избягването на вредите или ако е било невъзможно да се вземат такива мерки. Повече информация може да видите тук.
"Гише на пътника" е наша инициатива, която организираме на възлови транспортни места из цялата страна. През 2017 г. традицията продължава.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре