Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София

31.03.2017

Екипът на ЕПЦ България отвори първото за тази година "гише на пътника" на летище София.
По традиция служители на потребителския център  предоставяха информация и съвети на място на пътниците и техните близки на Терминал 2. На гишето имаше информационни материали 
Хората се интересуваха какви са правата им при загубен багаж и какво обезщетение могат да получат от авиокомпаниите. При изгубен, повреден или забавен багаж, пътниците може да имат право на парично обезщетение до 1200 евро. Въпреки това, превозвачът не носи отговорност, ако е взел всички разумни мерки за избягването на вредите или ако е било невъзможно да се вземат такива мерки. Повече информация може да видите тук.
"Гише на пътника" е наша инициатива, която организираме на възлови транспортни места из цялата страна. През 2017 г. традицията продължава.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [41]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре