Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Масови проблеми със закъснели полети и загубени багажи

28.04.2017

Международно проучване, проведено през 2016 г. сред повече от 11 000 души, установи, че един на всеки четири полета е закъснявал, а при един от всеки десет пътника е имало проблеми със забавен, загубен или повреден багаж.

Анкетата е проведена сред пасажери от 8 страни - Австралия, Белгия, Бразилия, Дания, Франция, Италия, Португалия и Испания и включва повече от 20 000 техни пътувания със самолет.
Според проучването 6% от полетите закъсняват с поне 2 часа. И независимо от факта, че според регулациите в ЕС при подобни случаи компаниите трябва да предоставят грижи за своите клиенти като храна и напитки, само 46% от пътуващите са я получили.
75% от пътниците, чиито полети са закъснели повече от 3 часа, не са получили обезщетение според европейското законодателство.

Още информация за проучването може да видите тук.
Какви са правата ви при пътуване със самолет, вижте тук.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре