Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Масови проблеми със закъснели полети и загубени багажи

28.04.2017

Международно проучване, проведено през 2016 г. сред повече от 11 000 души, установи, че един на всеки четири полета е закъснявал, а при един от всеки десет пътника е имало проблеми със забавен, загубен или повреден багаж.

Анкетата е проведена сред пасажери от 8 страни - Австралия, Белгия, Бразилия, Дания, Франция, Италия, Португалия и Испания и включва повече от 20 000 техни пътувания със самолет.
Според проучването 6% от полетите закъсняват с поне 2 часа. И независимо от факта, че според регулациите в ЕС при подобни случаи компаниите трябва да предоставят грижи за своите клиенти като храна и напитки, само 46% от пътуващите са я получили.
75% от пътниците, чиито полети са закъснели повече от 3 часа, не са получили обезщетение според европейското законодателство.

Още информация за проучването може да видите тук.
Какви са правата ви при пътуване със самолет, вижте тук.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Как да разпознаем некоректните електронни търговци?

    Хелоуин е време за маскарад, скелети по улиците и вещици из заведенията. За съжаление, понякога такива дебнат и онлайн. Да пазаруваш през интернет е лесно, удобно и често пъти – много изгодно. Заради това вижте нашите съвети как да познавате некоректните електронни търговци или с други думи - онлайн чудовищата.

  • Индекс за развитие на пазарите: Европейците все още нямат достатъчно доверие в услугите

    Европейската комисия публикува своя индекс за развитие на пазарите на дребно от 2018 г., с който се следи как потребителите от ЕС оценяват функционирането на 40 сектора на стоки и услуги, става ясно от съобщение до медиите.

  • Директорът на ЕПЦ изнесе лекция пред онлайн търговци

    Директорът на Европейски потребителски център Игнат Арсенов изнесе лекция пред български търговци, които биха искали да стъпят или вече предлагат стоките си в Румъния. Той представи правните особености, на които трябва да отговарят всички онлайн продажби в ЕС, и в частност - в северната ни съседка по време на ...

  • Информационна кампания Европейски мрежи без граници

    Информационна кампания за разясняване на правата на българите, когато искат да пазаруват или пътуват, да работят или да учат в друга държава от ЕС започва на 8 октомври от град Гоце Делчев. След това информационното турне "Европейски мрежи без граници“ ще премине през градовете Девин, Батак и Велинград.

  • Airbnb вече ще казва цялата цена за наем на имот

    В отговор на призива, отправен през юли от Европейската комисия и органите за защита на потребителите в Европейския съюз, платформата за споделени нощувки и отдаване на имоти под наем Airbnb се съгласи да представя по-ясно и коректно цените за крайния потребител. Това трябва да се случи до края на 2018 г. за ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [59]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре