Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Масови проблеми със закъснели полети и загубени багажи

28.04.2017

Международно проучване, проведено през 2016 г. сред повече от 11 000 души, установи, че един на всеки четири полета е закъснявал, а при един от всеки десет пътника е имало проблеми със забавен, загубен или повреден багаж.

Анкетата е проведена сред пасажери от 8 страни - Австралия, Белгия, Бразилия, Дания, Франция, Италия, Португалия и Испания и включва повече от 20 000 техни пътувания със самолет.
Според проучването 6% от полетите закъсняват с поне 2 часа. И независимо от факта, че според регулациите в ЕС при подобни случаи компаниите трябва да предоставят грижи за своите клиенти като храна и напитки, само 46% от пътуващите са я получили.
75% от пътниците, чиито полети са закъснели повече от 3 часа, не са получили обезщетение според европейското законодателство.

Още информация за проучването може да видите тук.
Какви са правата ви при пътуване със самолет, вижте тук.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше организирано от Комисията за защита на потребителите.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре