Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Масови проблеми със закъснели полети и загубени багажи

28.04.2017

Международно проучване, проведено през 2016 г. сред повече от 11 000 души, установи, че един на всеки четири полета е закъснявал, а при един от всеки десет пътника е имало проблеми със забавен, загубен или повреден багаж.

Анкетата е проведена сред пасажери от 8 страни - Австралия, Белгия, Бразилия, Дания, Франция, Италия, Португалия и Испания и включва повече от 20 000 техни пътувания със самолет.
Според проучването 6% от полетите закъсняват с поне 2 часа. И независимо от факта, че според регулациите в ЕС при подобни случаи компаниите трябва да предоставят грижи за своите клиенти като храна и напитки, само 46% от пътуващите са я получили.
75% от пътниците, чиито полети са закъснели повече от 3 часа, не са получили обезщетение според европейското законодателство.

Още информация за проучването може да видите тук.
Какви са правата ви при пътуване със самолет, вижте тук.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • 10 съвета как да избегнете неприятните изненади при резервиране на почивка онлайн

    Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“. Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Абонаментът за онлайн услуги ще важи и в чужбина

    Гражданите на ЕС, които посещават друга страна в Общността, често губят достъпа си до онлайн съдържание като филми, телевизионни сериали, музика, игри или спортни събития, за които са платили абонамент в родната си страна.

  • Без роуминг след 15 юни. Въпроси и отговори

    След 15 юни 2017 г. отпадат таксите за роуминг. Когато използвате вашия мобилен телефон в други страни от ЕС, ще заплащате по същата тарифа като националната. Всеки съществуващ или нов договор, който включва роуминг услуги, ще се превърне в договор за "роуминг като у дома".

  • Как да се спасим от абонаментни капани?

    3,5 милиона европейци са попаднали в нежелани капани за абонамент на различни стоки и услуги през последните три години. Това показва проучване, проведено в Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и Австрия. Именно в тези страни колегите от местните Европейски потребителски центрове получават и най-много ...

  • ЕПЦ съветва: Копирайте касовите си бележки и ги пазете 2 години

    Всяка стока, която се купува в рамките на Европейския съюз, има 2 години законова гаранция. Търговецът обаче може да предостави и допълнителна гаранция, която не отменя законовата и може да предоставя само по-изгодни условия от нея. Винаги копирайте касовата си бележка, когато купувате стока, защото с времето тя ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [38]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре