Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Отбелязахме Деня на Европа

09.05.2017

С информационен щанд и приключенска игра отбелязахме Деня на Европа.

„Ангажирането на младите хора на ден като днешния е най-правилната стъпка. Освен всичко полезно, което може да бъде научено в рамките на днешното състезание-игра, е важно да знаем и че като потребители ние сме равноправни европейски граждани и можем да се ползваме от завоеванията, които Европейският съюз безспорно има в областта на потребителската защита”. Това каза Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите при официалното откриване на приключенската игра по повод 9 май, Денят на Европа.

На откриването присъстваха още Константин Арабаджиев и Константин Райков, членове на Комисията за защита на потребителите, както и представители на европейските мрежи в България, преподаватели от различни училища и др.

Десет отбора с ученици от различни столични училища демонстрираха своите умствени и физически сили в търсене на европейското съкровище. В състезанието първи петте препятствия премина отбор от десетокласници от Софийската математическа гимназия.

Събитието беше организирано съвместно от Центъра за развитие на човешките ресурси - Национална агенция по Програма Еразъм+, администриращ съпътстващите дейности Европас, Еврогайдънс, Etwinning и Евродеск България, Европейски потребителски център България, Информационния център „Европа Директно”- София,  Мрежата на европейските служби по заетостта - EURES и Комисията за защита на потребителите.

Още информация  в репортажите по телевизия България он ер тук , по ТВ плюс тук и по радио София тук 
Съвети за правата на потребителите след отпадането на роуминга и при отказ да ги качат борда тук
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • 10 съвета как да избегнете неприятните изненади при резервиране на почивка онлайн

    Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“. Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Абонаментът за онлайн услуги ще важи и в чужбина

    Гражданите на ЕС, които посещават друга страна в Общността, често губят достъпа си до онлайн съдържание като филми, телевизионни сериали, музика, игри или спортни събития, за които са платили абонамент в родната си страна.

  • Без роуминг след 15 юни. Въпроси и отговори

    След 15 юни 2017 г. отпадат таксите за роуминг. Когато използвате вашия мобилен телефон в други страни от ЕС, ще заплащате по същата тарифа като националната. Всеки съществуващ или нов договор, който включва роуминг услуги, ще се превърне в договор за "роуминг като у дома".

  • Как да се спасим от абонаментни капани?

    3,5 милиона европейци са попаднали в нежелани капани за абонамент на различни стоки и услуги през последните три години. Това показва проучване, проведено в Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и Австрия. Именно в тези страни колегите от местните Европейски потребителски центрове получават и най-много ...

  • ЕПЦ съветва: Копирайте касовите си бележки и ги пазете 2 години

    Всяка стока, която се купува в рамките на Европейския съюз, има 2 години законова гаранция. Търговецът обаче може да предостави и допълнителна гаранция, която не отменя законовата и може да предоставя само по-изгодни условия от нея. Винаги копирайте касовата си бележка, когато купувате стока, защото с времето тя ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [38]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре