Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

КЗП разкрива виртуални приемни край морето

10.06.2017

Комисията за защита на потребителите разкрива 16 виртуални приемни в най-посещаваните морски курорти, които ще работят през лятото.
Прикачени документи

„Виртуалните приемни” са една наша идея, която смятаме, че ще бъде полезна за потребителите. Тя ще даде възможност за много по-облекчен контакт с екипите ни". Това каза председателят на КЗП Димитър Маргаритов при официалното откриване на една от 16-те такива приемни в к.к. „Албена”. Виртуални пунктове за свързване с инспекторите на КЗП ще има още в Балчик, Златни пясъци, Слънчев бряг, Китен, Царево и др.

Приемните за потребителите по морето се намират на най-комуникативните места – на централни алеи, в близост до търговски обекти и недалеч от плажа. Кабините и козирките им са брандирани с логото на комисията, изписан е и номерът, който трябва да бъде избран. Информация за локациите на приемните може да бъде намерена на сайта на КЗП,  в Google Maps, както и в приложените документи.

„Досега разкривахме традиционно временни офиси, в които наши служители бяха на разположение. Сега обаче считаме, че сме намерили един по-иновативен и по-полезен модел, по който потребителите ще могат да се свързват с нас. Наричаме ги виртуални, защото това са телефонни апарати, от които потребителите ще могат безплатно да набират нашия горещ телефон 0700 111 22. Другото ново и практически най-полезното е, че след набирането на този горещ телефон, в зависимост от локацията, на която се намират потребителите, те ще свързват със съответните ни регионални офиси и оттам – с екипите, които присъстват на терен”, посочи Маргаритов. Според него по такъв начин институцията много по-бързо ще може да реагира особено тогава, когато става въпрос за конкретни нарушения, чието извършване може да не е приключило. 

По думите на председателя на КЗП нарушенията по морето са свързани предимно с ограничаване правото на информация за стоките или услугите и техни съществени характеристики, както и с различен тип нелоялни практики. „Най-честите оплаквания на потребителите са за несъответствие между обещаното, когато се е продавал съответният туристически пакет или почивка, и реално полученото, когато вече са на място и се е оказало, че хотелиерът не е в състояние да им предостави услугата така, както са си я платили, тъй като в повечето от случаите става въпрос за авансово плащане”, каза още Маргаритов.

„Пожелаваме успешен сезон на бранша и по-малко поводи да бъдат използвани „виртуалните приемни”, каза Константин Арабаджиев, член на КЗП, който също присъства на откриването на приемната в "Албена".  

 
На снимката - Димитър Маргаритов, председател на КЗП, и Константин Арабаджиев, член на КЗП (вляво).
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Еко лагер учи младежи на европейски ценности и старинни фототехники

    Председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов присъства на представянето на фотографии и мини-уеб сайтове, създадени от ученици по време на обучителен еко лагер. Мероприятието беше организирано съвместно от Центъра за развитие на човешките ресурси, Информационен център „Европа Директно” ...

  • Пресконференция

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов ще се включи в пресконференцията на Комисията за защита на потребителите, която ще се проведе на 31 август, четвъртък. Събитието започва в 11 ч и ще се състои в пресклуба на БТА в София.

  • Мога ли да отменя почивката си в Барселона?

    Вижте какви са нашите съвети, ако имате планирано пътуване в района на Барселона, Испания, след терористичната атака там на 17 август.

  • Изтеглят от пазара опасни калъфи за iPhone

    Производителят MixBin Electronics предприема доброволни мерки по изтегляне от пазара на калъфи за iPhone от марката Victoria's Secret поради риск от нараняване. Информацията за кампанията постъпи в Комисията за защита на потребителите по системата за обмен на нотификации за опасни стоки на територията на ...

  • Какво трябва да знаем, ако ни загубят куфара на летището?

    От началото на годината през летище София са преминали над 3,7 млн пътници, което е рекордe​н ръст с 42% спрямо същия период на 2016 г. Това показват данните на аерогарата в столицата. Само през юли обслужените пътници там са били над 611 000. Във време, когато въздушният транспорт се ползва все повече и от много ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [43]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре