Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Съветник в ЕПЦ представи онлайн платформата за решаване на спорове

29.09.2017

Експерт на ЕПЦ България изнесе лекция на тема "Онлайн платформата за решаване на спорове към Европейската комисия и добри практики" по време на конференция Е-commerce 4.0, организирана от сп.Enterprise. Събитието се проведе на 28 септември в София и беше посветено на онлайн бизнеса, електронни магазини и разплащателните системи.
„Хубаво е информацията да бъде ясна и достъпна, да се обяснят начините за рекламация и връщане. Приемливо е да има разумен срок за отговор по даден въпрос – който трябва да е между 7-10 дни. Сайтът ви трябва да разполага и с информация за органите за решаване на спорове - да е ясно кои са те, къде и как могат да бъдат намерени", посъветва онлайн  търговците в залата Атанас Начков, юрист в ЕПЦ.
„Не пренебрегвайте жалбите на потребителите, защото лесно те могат да бъдат отнесени на по–горна инстанция.“, напомни съветникът в потребителския център.
Сред другите лектори беше  Павел Бандура, който оглавява маркетинговите дейности на Google за България. Той представи съвременните тенденции в дигиталния свят и по-специално това, което се случва в  нашата страна.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • По-лесен онлайн достъп до тв предавания и филми

    Преговарящите от Европейската комисия, Европейския парламент и Съвета постигнаха политическо споразумение по предложеното законодателство относно авторското право върху телевизионните и радиопрограми, съобщиха от Европейската комисия в прессъобщение до медиите.

  • Дискусия за онлайн търговията със студенти от СУ

    Офисът на Европейски потребителски център стана арена на дискусия със студенти. Младежите, които са първи курс, специалност "Стопанско управление" с немски език в Стопанския факултет на СУ "Св. Климент Охридски", гостуваха на екипа ни, за да се запознаят с основните права и задължения на търговци и потребители при ...

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Какви са новите правила за онлайн търговия

    Еnterprise Europe Network към Българската търговско-промишлена палата и Европейски потребителски център към Комисията за защита на потребителите организираха съвместно обучение на онлайн търговци на тема "Новите правила за онлайн търговия".

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [62]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре