Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Гише на пътника на летище София

19.12.2017

Последното гише на пътника за 2017 година беше на летище София. То се проведе на 19 декември на Терминал 2.
Една част от пътниците се интересуваха от правата им при забавен полет. Други  пък питаха какво да правят, ако изпуснат самолета си или по някаква причина не ги качат на борда
По това време на годината летищата обикновено са претоварени. Заради  това е добре пътниците да отиват по-рано на летището - поне 2 часа преди времето за излитане, защото повече хора пътуват, терминалите са по-натоварени и проверките за сигурност ще отнемат повече време, съветва Игнат Арсенов, директор на ЕПЦ България.
 
"Гише на пътника" е наша инициатива, която организираме от няколко години на възлови транспортни места из цялата страна.

Повече информация за акцията ни на летище София може да чуете в интервюто за Хоризонт тук:

http://bnr.bg/post/100910797/evropeiskiat-potrebitelski-centar-s-akcia-na-letishte-sofia-za-pravata-na-patnicite
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре