Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Предаване „Потребителската кошница”

03.11.2012

Предаването „Потребителската кошница” доказва, че е истинско изкуство да бъдеш успешен потребител. Неговата цел е създаването на потребителска култура.

Какви са нашите права като потребители? Как да ги отстояваме? Какви са европейските норми и практики? Има ли правила на пазаруване? Предаването отговаря на тези и други важни за всички нас въпроси. То предлага актуална информация за проверките на компетентните органи за опасни и вредни стоки, за състоянието на пазара и цените, за резултатите от анкети, собствени проучвания и разследвания.

"Потребителската кошница" ни учи какви са потребителските ни права както по отношението на стоките - хранителни и промишлени, така и в сферата на услугите - битови, комунални, административни, здравни, образователни, транспортни, за почивка и свободното време, банкови, финансови и други – с други думи, потреблението в най-широкия му аспект. 

Гледайте „Потребителската кошница” - всеки делник от 19.20 часа преди централните новини и събота от 12.40 само по БНТ2, както и на страницата на БНТ2

http://bnt.bg/bg/productions/153/edition/26564/potrebitelskata_koshnica_3_noemvri_2012
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре