Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Приложението „Вашите пътнически права”

14.01.2013

Приложението предоставя на потребителите ясна и сбита информация за техните пътнически права в рамките на ЕС.

Пътниците, които са блокирани по летищата или чакат липсващ багаж, вече могат да използват безплатно мобилно приложение за незабавна проверка на място на своите права.

Европейската комисия разпространи това приложение, за да обхване въздушния и железопътния транспорт; приложението ще бъде разширено и за автобусния и водния транспорт през 2013 г.

Приложението е достъпно на четири популярни мобилни платформи: iPhone и iPad на Apple, Google Android, RIM Blackberry и Microsoft Windows Phone 7.

За допълнителна информация и за да изтеглите приложението.

Приложението се предлага безплатно на 22 езика, включително български, и използва локалната памет на устройството, за да се избегне необходимостта от свързване за данни при пътуване.

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре