Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Европейски ден на потребителите (15 март) – права на пътниците

14.03.2013

Пътниците, ползващи автобусен транспорт се радват на повече права
Европейски ден на потребителите (15 март) – права на пътниците
 
По повод Европейския ден на потребителите, Европейската комисия организира публично информационно събитие, посветено на правата на пътниците на Централна автогара в София от 10:00 ч. на 15 март (петък). Представители на Европейския потребителски център ще информират гражданите за техните права при използването на автобусен транспорт и ще бъдат на разположение за консултации по конкретни казуси. 
 
На 1 март 2013 г. влезе в сила Регламент 181/2011, който определя правата и обезщетенията, които се полагат на пътниците, пътуващи с градски и междуградски автобуси, и вече е в сила и в България.

Снимка Chris Cockram , sxc.hu
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше организирано от Комисията за защита на потребителите.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре