Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Почивки в Кипър, в светлината на кризата в банковия сектор

05.04.2013

Често задавани въпроси и отговори от Асоциацията на хотелиерите в Кипър
Прикачени документи

Почивки в Кипър, в светлината на кризата в банковия сектор

Често задавани въпроси и отговори към Асоцията на хотелиерите в Кипър

1. Може ли туристите да извършват плащания с кредитни карти и карти на ЕС безпроблемно?
ДА

2. Може ли туристите да теглят пари от банкомати с техните кредитни карти и карти за ЕС?
ДА

3. Забелязали ли сте затруднения по отношение на храни, лекарства или газ?
НЕ

4. Очкват ли се стачки на държавни предприятия, например от системата на обществения транспорт, авиокомпании, летища, фериботи и други?
НЕ

5. Музеите и забележителностите ще бъдат ли отворени както обикновено?
ДА

6. Има ли случаи на гости да съобщават за враждебност?
НЕ

7. Имали ли значителни анулации на резервации през последните две седмици?
НЕ

8. Имало ли е някакви проблеми с повторното отваряне на банките?
Няма.

9. Очаква се пикът на сезона в Кипър. Каква е прогнозата на хотелиерите за летния сезон?
Прогнозата за летния сезон тази година беше изключителна, като се очаква една от най-добрите години. Въпреки това, ние забелязахме евентуално забавяне на резервациите на тази седмица. Ние сме сигурни, че когато шумът утихне и банките отворят отново, то резервациите ще си възвърнат първоначалната инерция. Тъй като ние сме много заети за Католически Великден, гостите, които напуснат сега ще споделят своя положителен опит с туристически агенции.

Снимка Billy Alexander

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • 10 съвета как да избегнете неприятните изненади при резервиране на почивка онлайн

    Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“. Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Абонаментът за онлайн услуги ще важи и в чужбина

    Гражданите на ЕС, които посещават друга страна в Общността, често губят достъпа си до онлайн съдържание като филми, телевизионни сериали, музика, игри или спортни събития, за които са платили абонамент в родната си страна.

  • Без роуминг след 15 юни. Въпроси и отговори

    След 15 юни 2017 г. отпадат таксите за роуминг. Когато използвате вашия мобилен телефон в други страни от ЕС, ще заплащате по същата тарифа като националната. Всеки съществуващ или нов договор, който включва роуминг услуги, ще се превърне в договор за "роуминг като у дома".

  • Как да се спасим от абонаментни капани?

    3,5 милиона европейци са попаднали в нежелани капани за абонамент на различни стоки и услуги през последните три години. Това показва проучване, проведено в Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и Австрия. Именно в тези страни колегите от местните Европейски потребителски центрове получават и най-много ...

  • ЕПЦ съветва: Копирайте касовите си бележки и ги пазете 2 години

    Всяка стока, която се купува в рамките на Европейския съюз, има 2 години законова гаранция. Търговецът обаче може да предостави и допълнителна гаранция, която не отменя законовата и може да предоставя само по-изгодни условия от нея. Винаги копирайте касовата си бележка, когато купувате стока, защото с времето тя ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [38]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре