Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

ТЪРСИ СЕ: ОБЩО ЛОГО НА НОВИТЕ ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ 2014-2020 г.

04.07.2013

Конкурс за общо лого на новите оперативни програми
Прикачени документи
ТЪРСИ СЕ: ОБЩО ЛОГО НА НОВИТЕ ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ 2014-2020 г.

Решение за използване на общо лого на оперативните програми през следващия програмен период беше взето на днешното заседание на Министерския съвет. Това съобщи заместник-министър председателят и министър на правосъдието Зинаида Златанова на пресконференция. Досегашната практика за използване на индивидуални лога на отделните оперативни програми е показала незадоволителен резултат, коментира вицепремиерът. В тази връзка Златанова съобщи още, че днес стартира конкурс за общо лого и послание (слоган) на еврофондовете през периода 2014-2020 г.

Конкурсът е отворен и не поставя никакви ограничения за възраст, националност и професионален ценз. Тя поясни, че изискванията към кандидатите са минимални и всеки желаещ може да участва като:

-      изработи проект на лого и слоган в програма за векторна графика

-      представи цветен и черно-бял вариант на изображението на български и английски език

-      представи предложението на хартиен и на електронен носител

-      представи кратко описание на замисъла и идеята на изображението

-      изпрати предложението си на адреса на Министерски съвет в срок до 17:00 часа на 1-ви октомври 2013 г.

Предложенията ще бъдат оценявани от комисия, състояща се от представители оперативните програми, Съюза на българските художници, Съюза на българските журналисти и т.н. Оценка на предложенията ще се прави и от широката общественост чрез Фейсбук, допълни Златанова. Постъпилите предложения ще бъдат публикувани на 2-ри октомври в специално създадена галерия във Фейсбук профила на www.eufunds.bg: https://www.facebook.com/pages/eufundsbg/163113773755742.  

Наградени ще бъдат общо четири предложения:

-      1 място – 5000 лв. и тридневно пътуване за двама да Брюксел

-      2 място – 3000 лв.

-      3 място – 1000 лв.

-      Награда на широката общественост (Фейсбук) – 500 лв.

 Златанова отбеляза още, че общата стойност на инициативата ще бъде между 15 и 20 хил. лв. Според нея сега е моментът да опитаме да създадем най-оригиналното лого в целия Европейски съюз с възможно най-ниска цена. Имаме много примери за лога на стойност стотици хиляди и дори милиони лева, коментира тя и призова присъстващите представители на медиите да се включат активно и безвъзмездно в популяризирането на тази национална кауза.    

 Инициативата се организира от Централния информационен офис в дирекция „Информация и системи за управление на средствата от Европейския съюз“ в Администрацията на Министерския съвет. Конкурсът се осъществява в рамките на проект № 0103-ЦИО-3.1 „Популяризиране на добри практики по Оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, и подготовката на програмен период 2014-2020 г.” Проектът се финансира от Оперативна програма „Техническа помощ“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. 

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Как да разпознаем некоректните електронни търговци?

    Хелоуин е време за маскарад, скелети по улиците и вещици из заведенията. За съжаление, понякога такива дебнат и онлайн. Да пазаруваш през интернет е лесно, удобно и често пъти – много изгодно. Заради това вижте нашите съвети как да познавате некоректните електронни търговци или с други думи - онлайн чудовищата.

  • Индекс за развитие на пазарите: Европейците все още нямат достатъчно доверие в услугите

    Европейската комисия публикува своя индекс за развитие на пазарите на дребно от 2018 г., с който се следи как потребителите от ЕС оценяват функционирането на 40 сектора на стоки и услуги, става ясно от съобщение до медиите.

  • Директорът на ЕПЦ изнесе лекция пред онлайн търговци

    Директорът на Европейски потребителски център Игнат Арсенов изнесе лекция пред български търговци, които биха искали да стъпят или вече предлагат стоките си в Румъния. Той представи правните особености, на които трябва да отговарят всички онлайн продажби в ЕС, и в частност - в северната ни съседка по време на ...

  • Информационна кампания Европейски мрежи без граници

    Информационна кампания за разясняване на правата на българите, когато искат да пазаруват или пътуват, да работят или да учат в друга държава от ЕС започва на 8 октомври от град Гоце Делчев. След това информационното турне "Европейски мрежи без граници“ ще премине през градовете Девин, Батак и Велинград.

  • Airbnb вече ще казва цялата цена за наем на имот

    В отговор на призива, отправен през юли от Европейската комисия и органите за защита на потребителите в Европейския съюз, платформата за споделени нощувки и отдаване на имоти под наем Airbnb се съгласи да представя по-ясно и коректно цените за крайния потребител. Това трябва да се случи до края на 2018 г. за ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [59]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре