Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Стажантски позиции за членовете на ЕЛСА България

28.02.2014

Европейски потребителски център отваря стажантски позиции за членовете на ЕЛСА България

За втора поредна година Европейски потребителски център отваря стажантски позиции за членовете на ЕЛСА България. Като част от мрежа от центрове в 30 държави Европейският потребителски център защитава интересите на потребителите в случаи на трансгранична покупка от друга държава в ЕС, Исландия и Норвегия. ЕПЦ в България е на разположение на потребителите за съвети, информация и съдействие при придвижване на жалби и оплаквания. Повече информация можете да откриете на официалната интернет страница: www.ecc.bg

За да кандидатствате, е необходимо:

  • Да сте член на Националната асоциация на студентите юристи ЕЛСА България
  • Да владеете английски език на работно ниво
  • Да притежавате добри комуникативни способности и умение за работа в екип
  • Да изпратите своето CV и мотивационно писмо до 15 март на адрес vpstep.elsabulgaria@gmail.com

Какво представлява програмата "Стажант в Европейски потребителски център"

Провеждане на стажантска програма в Европейски потребителски център, находящ се в гр. София, ул. „Бачо Киро“ № 14. Стажантът осъществява най-малко 6 (шест) седмици неплатен стаж, където той/тя се запознава с работата на ЕПЦ, съдейства при приемане на жалби, разглеждане на жалби, изготвяне на отговори до потребители, участва в проучвания и изследвания в областта на законодателството за защита на потребителите на българско и европейско ниво.

Кампанията ще се проведе в периода 1 април - 1 август 2013 година. До участие в нея ще бъдат допуснати двама успешно преминали конкурса кандидати. В края на кампанията се издава сертификат, удостоверяващ стажа и подписан от директора на ЕПЦ.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре