Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Повече защита при наемането на автомобили

03.04.2014

Европейската комисия и компаниите за наемане на автомобили ще обсъдят потребителските оплаквания
Транспортният сектор е една от основните области на трансгранични потребителски жалби, отправени от европейските потребители. По специално проблемите при услуги, свързани с наемане на автомобил, са на едно от първите места. Ето защо Европейската комисия съвместно с Европейските потребителски центрове и националните власти за защита на потребителите се срещат днес с търговската асоциация Leaseurope и големите компании за наемане на автомобили, представени в цяла Европа. Целта на срещата е да се идентифицират основните проблеми, с които потребителите се сбълскват, когато наемат автомобил и да обсъдят как да предприемат действия за решаването им, например подобряване на преддоговорната информация, преглед на общите условия, както и на практики, които могат да се считат за подвеждащи.
Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре