Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Стартира информационна кампания за правата на потребителите

05.06.2014

Комисар Мимица открива Информационна кампания за правата на потребителите в София
Прикачени документи

Комисар Мимица открива Информационна кампания за правата на потребителите в София

 

На 9 юни (понеделник) Невен Мимица - eвропейски комисар, отговарящ за политиката за защита на потребителите, заедно с Бранимир Ботев, заместник-министър на икономиката и енергетиката и Веселин Златев – председател на Комисията за защита на потребителите официално ще открият информационна кампания за правата на потребителите в България. Събитието ще стартира в 12:30 часа на ет. 2 в търговски център The Mall на бул. „Цариградско шосе“. Официалната част ще приключи кратки изявления за медиите.  

 

Посетителите на търговския център ще могат да зададат въпроси на представители на Комисията за защита на потребителите от 11.30ч. до 15.00ч., както и да се включат във викторина с награди за петте основни права на потребителите: правото на неподвеждаща реклама, правото на ремонт или замяна на дефектни стоки, правото на договори без неравноправни клаузи, правото да бъде върната стока, закупена онлайн в срок от 14 дни, правото на безплатна помощ от Европейските потребителски центрове при покупки в чужбина.  

 

Информационна кампания за правата на потребителите се организира по инициатива на ГД „Правосъдие“ на Европейската комисия и се провежда в България, Кипър, Испания, Гърция, Италия, Латвия, Полша и Португалия. Нейната цел е да повиши осведомеността както на потребителите, така и на търговците за техните права при покупка и продажба на стоки или услуги.  

 

 Отдел “Преса и медии”

Телефон 02/933 53 38

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • 10 съвета как да избегнете неприятните изненади при резервиране на почивка онлайн

    Лятната ваканция все повече наближава. По този повод мрежата от Европейски потребителски центрове ECC-Net представя доклад „Резервацията на почивка онлайн: остава ли първоначалната цена и на финала?“. Все повече потребители използват интернет, за да организират своята почивка – резервацията може да стане само с ...

  • Абонаментът за онлайн услуги ще важи и в чужбина

    Гражданите на ЕС, които посещават друга страна в Общността, често губят достъпа си до онлайн съдържание като филми, телевизионни сериали, музика, игри или спортни събития, за които са платили абонамент в родната си страна.

  • Без роуминг след 15 юни. Въпроси и отговори

    След 15 юни 2017 г. отпадат таксите за роуминг. Когато използвате вашия мобилен телефон в други страни от ЕС, ще заплащате по същата тарифа като националната. Всеки съществуващ или нов договор, който включва роуминг услуги, ще се превърне в договор за "роуминг като у дома".

  • Как да се спасим от абонаментни капани?

    3,5 милиона европейци са попаднали в нежелани капани за абонамент на различни стоки и услуги през последните три години. Това показва проучване, проведено в Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия, Белгия и Австрия. Именно в тези страни колегите от местните Европейски потребителски центрове получават и най-много ...

  • ЕПЦ съветва: Копирайте касовите си бележки и ги пазете 2 години

    Всяка стока, която се купува в рамките на Европейския съюз, има 2 години законова гаранция. Търговецът обаче може да предостави и допълнителна гаранция, която не отменя законовата и може да предоставя само по-изгодни условия от нея. Винаги копирайте касовата си бележка, когато купувате стока, защото с времето тя ...

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [38]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре