Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Стартира информационна кампания за правата на потребителите

05.06.2014

Комисар Мимица открива Информационна кампания за правата на потребителите в София
Прикачени документи

Комисар Мимица открива Информационна кампания за правата на потребителите в София

 

На 9 юни (понеделник) Невен Мимица - eвропейски комисар, отговарящ за политиката за защита на потребителите, заедно с Бранимир Ботев, заместник-министър на икономиката и енергетиката и Веселин Златев – председател на Комисията за защита на потребителите официално ще открият информационна кампания за правата на потребителите в България. Събитието ще стартира в 12:30 часа на ет. 2 в търговски център The Mall на бул. „Цариградско шосе“. Официалната част ще приключи кратки изявления за медиите.  

 

Посетителите на търговския център ще могат да зададат въпроси на представители на Комисията за защита на потребителите от 11.30ч. до 15.00ч., както и да се включат във викторина с награди за петте основни права на потребителите: правото на неподвеждаща реклама, правото на ремонт или замяна на дефектни стоки, правото на договори без неравноправни клаузи, правото да бъде върната стока, закупена онлайн в срок от 14 дни, правото на безплатна помощ от Европейските потребителски центрове при покупки в чужбина.  

 

Информационна кампания за правата на потребителите се организира по инициатива на ГД „Правосъдие“ на Европейската комисия и се провежда в България, Кипър, Испания, Гърция, Италия, Латвия, Полша и Португалия. Нейната цел е да повиши осведомеността както на потребителите, така и на търговците за техните права при покупка и продажба на стоки или услуги.  

 

 Отдел “Преса и медии”

Телефон 02/933 53 38

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Новият ECC-Net Travel App: Презареждане

    Неочаквани премеждия по време на почивката може да ви развалят настроението. Предварително резервираната кола под наем не е налична? Или хотелът е по-скъп от това, на което сте се съгласили? Заради инцидент трябва да отидете спешно на лекар? Ако всичко това се случи, докато сте в чужбина, проблемът с езика може ...

  • Над 1 милиард души са летели със самолет през 2017 година в ЕС

    Над 1,043 млрд. души са пътували със самолет през 2017 г. в Европейския съюз, което е с 7% повече в сравнение с 2016 г. Това е и с 39% ръст спрямо пасажерите през 2009 г, показват данни на Евростат.

  • Нови правила на ЕС позволяват да пазаруваме онлайн без граници

    От 3 декември 2018 г. влиза в сила нов европейски регламент, с който се прекратява необоснованото блокиране на географски принцип в рамките на ЕС. Повече няма да се срещат уебсайтове, които не допускат достъп на географски принцип или пренасочват сърфиращите само защото те — или издателят на кредитната им карта — ...

  • Съвети в навечерието на Черния петък

    Най-важното в навечерието на кампанията Черен петък: Потребителите внимателно да четат договорите, които подписват, както и общите условия на продавача.

  • Алтернативно решаване на спорове по време на търговски намаления

    Директорът на Европейски потребителски център България Игнат Арсенов представи онлайн платформата за алтернативно решаване на спорове на конференция на тема „Празничните намаления - предизвикателства пред малките и средни предприятия“. Събитието беше организирано от Комисията за защита на потребителите.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [61]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре