Европейски потребителски център България

размер на шрифта: A A A

Европейски ден на потребителя - 15 март 2012 година

14.03.2012

Европейската комисия отбелязва Европейския ден на потребителя в София

Във връзка с политиката на Европейския съюз за защита на потребителите и Европейския ден на потребителя 15 март 2012 г., Европейската комисия организирамащабно събитие посветено на правата на потребителите, в което да се включат широката публика български граждани. По-специално ще бъде акцентирано върху новите правила за етикетите на храните, както и тези за мобилните оператори, правата на пътниците на автобусени железопътен транспорт, банковите и финансови услуги. Ще бъде представена и актуализирана публикация по темите.

Събитието, което се организира в тясно сътрудничество с асоциация "Активни потребители", ще започне на 15 март в 12.00 ч.в мол "Сердика", бул. Ситняково 48, гр. София.  То ще бъде открито от г-жа Зинаида Златанова,  ръководител на Представителството на Европейската комисия в България, г-жа Жулиета Хубенова, заместник-министърна икономиката, енергетиката и туризма, и д-р Венцеслава Тасева - заместник - изпълнителен директор на Българската агенция по безопасност на храните  (БАБХ) .

След официалното откриване е предвиден прес пойнт за медиите. Той ще бъде последван от игри и викторини за малки и големи, в които се предвиждат символичнинагради за победителите. Експерти по потребителски въпроси от Европейския потребителски център и асоциация "Активни потребители" ще отговарят на поставени от гражданите запитвания и казуси в специално обособена "приемна за потребители".

Беше ли полезна информацията?
Остави коментар


Още новини

  • Най-най в ЕПЦ България

    Европейският потребителски център става все по-популярен сред българските потребители и все повече хора ни търсят, за да им помогнем при проблеми с търговци в ЕС, Исландия или Норвегия. Доказателство за това е увеличаването на жалбите, които разглеждаме всяка година, както и все по-големият интерес към наши ...

  • От какво се оплакват българите, когато пазаруват онлайн?

    При пазаруване онлайн българите срещат най-големи трудности да намерят информация за гаранциите и потребителските си права, заради срока на доставка, както и заради получаването на сгрешени или повредени стоки. Това показват данните от проучване на Евростат за нагласите на интернет-потребителите в Европейския съюз ...

  • Проучване: Трудностите при онлайн пазаруване извън ЕС

    Все повече и повече европейци пазаруват онлайн, но въпреки това тяхното доверие в пазара извън ЕС остава ниско. Ново проучване показва, че причините за това са свързани с факта, че потребителите нямат информация и срещат трудности, когато нещо се обърка при покупката им.

  • Без по-високи такси за трансграничните плащания

    Ot 13 януари 2018 г., когато потребителите извършват трансгранично плащане с кредитна или дебитна карта в рамките на ЕС, търговците и банките не могат да ги таксуват повече, отколкото ако операцията е в рамките на държавата. Това важи за покупките онлайн и на място. Правилата са регулирани в ревизираната Директива ...

  • Как да върнем нежеланите подаръци?

    Подарили ли са Ви блуза в млечно розово, което ненавиждате? Или пък сте натрупали още един миксер за годишнината от сватбата? Вижте нашите съвети как може да върнете нежелания подарък.

Страници:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  »  [49]

Следете ни във Facebook Следете ни във Facebook
Нагоре